maandag 10 juni 2013

Eerste bezichtiging

Ik heb zojuist met de makelaar gebeld!
Ik mag aanstaande zaterdag een prachtig appartement komen bezichtigen aan De Klomp.
Ik ben best zenuwachtig moet ik zeggen, ik had deze woning al een aantal keer zien staan, en wist dat ik hem makkelijk kon betalen met mijn maximale hypotheek, maar zat toch nog te wachten op een bevestiging van mijn hypotheekadvisuer.
Nou die heb ik dus inmiddels gehad en daarom heb ik meteen de makelaar gebeld. Die was meteen enthousiast en vroeg of ik morgen al wilde komen kijken!
Omdat ik dit toch liever in het weekend doe heb ik gevraagd of het ook op zaterdag kon omdat ik dan geen stress heb en alles op mijn gemak kan bekijken.
Hieronder een foto van de woning:












En kijk eens wat een prachtige keuken erin zit:













Ik heb echt zin in de bezichtiging moet ik zeggen, ik zie het wel zitten.
De makelaar trouwens ook wel volgens mij met al zijn enthousiasme, maar de woning is dan ook al wel 20.000 euro gezakt sinds hij meer dan een half jaar geleden aangeboden werd. Nou laten we hopen dat het wat wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten